poniedziałek, 30 czerwca 2014

Fog Green Tea

Herbata: Fog Green Tea 
Sprzedawca: Eherbata.pl
Dzisiaj, w moje ręce wpadła zielona herbata o nazwie Fog green tea. Sama nazwa nie mówi o niej specjalnie wiele, jest ona jak na moje oko dość tajemnicza. Listki nie przypominają mi żadnej z zielonych herbat, które miałem okazję już pić. Zapach suszu również wydawał mi się dość ciekawy.
Parzenie:
Hohin - 100 ml; temp. 75°C; ilość - 3g
I - 1 min 20s
II -1 min 50s
III - 3 min
IV - 4 min 20s



Zapach po zamoczeniu listków, okazał się być miły, warzywny, lekko słodki. Lecz jak się później okazało, niemalże kontrastował on z niemiłym dość cierpkim smakiem, w którym ciężko było doszukać się smaku. Szukając bardzo głęboko, odnaleźć dało się lekki, maślany posmaczek. Ta bardzo mocna gorycz, zniknęła jednak po dwóch parzeniach. Barwa tej herbaty okazała się być mocno żółta, niemalże podchodząca pod bursztyn.
Herbata ta zdecydowanie nie jest dla mnie. Posiada zbyt głęboko ukryte walory smakowe, które na dodatek są bardzo delikatne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz