czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015

Rok 2015 dobiega końca, w związku z czym, tak jak w zeszłym roku, postanowiłem napisać post podsumowujący moją tegoroczną działalność. W roku tym również wydarzyło się dość sporo. Najciekawsze wydarzenia to jednak:



- Herbaciany podcast, nagrany wraz z Michałem, z bloga więcej niż zdrowe odżywianie.
-Kolejna wizyta we wrocławskiej "Czajowni", gdzie odbywała się również wystawa ceramiki
-Zdegustowałem herbatę z Brazylii, którą otrzymałem od Rafała Przybyloka z Czajnikowy.pl
Przy współpracy ze sklepem teasenz.com zdegustowałem kilka herbat:
* Jin Jun Mei
* Yunnan Gold
* Huang Shan Mao Feng
- Udało mi się również nieco poszerzyć swoją kolekcję ceramiki do herbaty.
-Wziąłem udział w kolejnej sesji z Agatą Kołeczek, której wyniki zaprezentuję wam już wkrótce.
Na sam koniec jeszcze odrobina danych statystycznych:
- W tym roku udało mi się dorobić ponad 11000 wyświetleń na blogu, co daje pokaźną sumę 17500 wyświetleń w przeciągu dwóch lat.
- 122 polubienia mojego bloga na facebooku.
Dziękuję Wam serdecznie za Wszystkie wyświetlenia, polubienia oraz komentarze, mam nadzieję, że z roku na rok wyświetleń będzie coraz więcej, oraz życzę wam wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku !

2 komentarze:

  1. Gratuluję roku pełnego ciekawych wydarzeń i owocnej pracy! Również życzę jak najlepiej na ten 2016, żeby wiele czarek herbaty dało się wypić!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, ze nasz herbaciany podcast trafił na listę najciekawszych wydarzeń Twojego bloga w ubiegłym roku! :-)
    Gratuluję systematyczności w pracy nad blogiem i rozwijania swoich pasji.

    OdpowiedzUsuń